hallolissom

Sunday

Fam.Aasen og Fam.Honningdal...og meg:)

Jeg startet juleferien min med et aldri så lite besøk til Lena og Nils Andreas, jeg. Når man drar på ferie til bestisen sin kan man risikere å bli utsatt for mye morsomt... Som for eksempel å bli invitert med på et familieselskap hjemme hos familien Aasen, sammen med familien Honningdal. Det var jo litt komisk at jeg var der midt oppi det hele, men jeg hadde det veldig koselig:)


Jeg liker godt å sitte på gulvet inni mellom, så på min diskréte og beskjedne måte satte jeg meg der da det var tid for kaker og kaffe. Rune Aasen (David sin pappa) syntes nok dette var litt merkelig med en gang, men jeg fikk snart føle hans fulle aksept for min noe uvanlige oppførsel...













Han satte seg rett og slett ned på gulvet ved siden av meg, han. Hjemme hos familien Aasen skal man ikke få noe grunn til å føle seg utenfor:)

David benyttet anledningen til å krype opp i storebror Pølle sin armkrok for å få litt kos:) De er jammen en god familie.

3 Comments:

  • At 18 December, 2006 14:58, Blogger Janne said…

    nice, sprek far det der! Jeg tror nok ikke min far ville gitt det samme akspet for slik en underlig oppførsel. Men, hadde du satt deg foran peisen, hadde det kanskje vært en annen sak. Der der det vldig lpv å sitte på gulvet.

     
  • At 18 December, 2006 17:25, Anonymous Anonymous said…

    begge brødrene har dobbelthake jo.

     
  • At 07 March, 2007 14:30, Blogger Paul Andreas said…

    Jeg har ikke sett denne før, husker godt situasjonen. Pappa går ikke av veien for å få folk til å føle seg velkomne og hjemme.
    "Sammen med "David?

    Jeg tror det heller er vinkelen bildet er tatt fra som gir oss dobbelthake, kan ikke se noen dobbelthake her oppefra ihvertfall.

    Kos deg. Sender litt varme din vei, når nok fram om et par måneder.

     

Post a Comment

<< Home