hallolissom

Thursday

friskt og godt


Forrige helg skulle bli min første helg "alene" denne høsten, siden Frank nå hadde reist til Sveits. Men på onsdag snakket jeg med Janne i telefonen, og vips; torsdag kveld var jeg plutselig i Trondheim! Det var en spontan og umåtelig god avgjørelse:)


Det var så godt å være sammen med Janne igjen! Selv om vi ikke sees så ofte, var det bare utrolig avslappa, morsomt og koselig. Jeg følte meg forfriska og inspirert allerede første dagen:) Janne bor sammen med Janne, og de har en liten koselig leilighet midt i Trondheim sentrum.



På fredag var det fint vær, så vi gikk en tur i byen. Vi satt ute på kafé i sola, og gikk og shoppa litt småtterier. På kvelden tok vi oss en skikkelig jentekveld, med kjøpt pizza, potetgull, øl og kortspill:) Jeee!




På lørdagen skulle vi på en avskjedsfest til en kamerat av Janne. Når Janne og jeg er sammen så danser vi nesten alltid. Så mens de fleste andre satt pent rundt bordet og konverserte, tok vi av på dansegulvet. Vi følte oss riktig nok ikke som festens mest "freshe" mot slutten av kvelden, men det er greit:) Moro var det! Svett som vanlig... Haha!


Vi er du gule, vi er de blå!
Nei, vent litt...

Vi er de kule, vi er de rå!!!
Ja, sånn var det:)

5 Comments:

  • At 12 October, 2006 22:02, Blogger Honningdal.jr said…

    å, koselig! skulle gjerne vært med på noe sånnt en gang! alle tror jeg har grodd fast siden jeg er gift. det har jeg ikke altså! er den loddne saken på bilde den andre janne som janne bor sammen med? :)

     
  • At 13 October, 2006 10:54, Blogger Janne said…

    Vi er de kule vi er de rå, watch out vi ruler gata her nå! Hurra for vennskapet vårt! Takk Gud at man får lov å være så gode mennesker med andre mennesker! Takk for deg altså! Jeg gleder meg allerede til neste møte, og neste fest. Svett som vanlig....eg tog an! Men nå er jeg blitt syk av deg, og strever meg gjennom skoleoppgaver med feber og snørr, men det er verdt det. Jeg spiser tyrkisk pepper, og blir frisk!

     
  • At 13 October, 2006 11:42, Blogger Carina said…

    Lena: Ja, vi må absolutt ta oss en helg snart!!!!

    Janne: Å, nei! La jeg igjen både feberen og snørra hos deg? Unnskyld:/ Det måtte være noe, for de ble nemlig ikke med meg hjem... Kos deg med tyrkisk pepper;)

     
  • At 13 October, 2006 11:46, Blogger Carina said…

    Forresten, Lena: Nei, den hårballen på bildet er ikke den andre Janne. Hehe:) Den andre Janne tok dts sammen med Frank, skikkelig bra jente. Men kan jo forstå hvorfor du tenkte det, da... Morsomt!

     
  • At 14 October, 2006 23:48, Blogger frank said…

    åh det er godt å se at jento mi har det bra:) Du vet godt at jeg ikke er noe danser, men kansje en dag... hvem vet. Du er best Carina!!

     

Post a Comment

<< Home