hallolissom

Saturday

En rund dings...


Ja, så var det gjort:) På fredag satt Frank og jeg på hverandre en sånn rund dings i hvitt gull, også kalt en ring. En forlovelsesring, for å være helt konkret. Ja, vi er altså forlova! Egentlig er det tre uker siden Frank tok meg med ut til sjøen og knelte ned. Ja, tiende september spurte Frank om jeg ville gifte meg med han. Wuoæææ!!! Jeg trodde jeg var forberedt på spørsmålet, men når det kom så ble jeg allikevel helt satt ut. Visste ikke hva jeg skulle si! Men vi snakka lenge (jeg gråt litt), og det var kjempegodt. Etter en stund så ba jeg Frank om å spørre meg en gang til... Og denne gangen sa jeg ja:)
Av litt forskjellige grunner bestemte vi oss for å vente med å fortelle det til alle til vi hadde fått ringer. Vi bestilte ringene når Frank var på besøk hos meg i Skien for to uker siden, men siden de måtte spesialbestilles så fikk vi de ikke før denne helga. Ringen min er nemlig en barnestørrelse... Men da fikk jeg litt ekstra tid til å vende meg til tanken, så det var egentlig helt greit:)

13 Comments:

  • At 30 September, 2006 21:40, Blogger Honningdal.jr said…

    jeg hopper opp og ned for dere! :)
    vakkert er det. og dere også! Vær velsignet og nyt forlovelsen. Hurra!! klem fra oss

     
  • At 01 October, 2006 15:19, Blogger Janne said…

    Hurra! Jeg siterer farmor og farfars forlovelsessang;

    En liten gyllen ring
    de gav hverandre
    symbolet på at de
    skal sammen vandre
    (Det er egentlig mer og, men det klarer jeg ikke komme på i farta)

    Nå skulle jeg jo egentlig sunget denne sangen for dere, for det er tradisjon i min familie når noen forloves, jeg får ta det til uka, eller når vi nå møtes.

    Jippi for kjærligheten!

     
  • At 01 October, 2006 16:10, Blogger David Aasen said…

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 01 October, 2006 16:12, Blogger David Aasen said…

    aja, ikke verst. Gratulerer så mye!
    når blir den offisielle forlovelsesdatoen?
    snakkes, og imens får vi andre streve videre uten så mye som en hand å halde i.
    _dAVID

     
  • At 02 October, 2006 17:20, Blogger Silje Martine said…

    Halla!
    Gratulerer, gratulerer, så gøy!
    Dere er jammen et vakkert par.

    klem :)

     
  • At 02 October, 2006 17:39, Anonymous Anonymous said…

    Grattis!

    Pip pip frank pip. ;)

    -pølle

     
  • At 03 October, 2006 15:58, Anonymous Anonymous said…

    Hei Carina :o)

    Gratulere så mye!! Dette var gode nyheter...

    Kos deg masse i Skien!!

    Vi sees i østfold!!!

     
  • At 05 October, 2006 15:55, Anonymous Anonymous said…

    Gratulerer barnet mitt! Tenk at du er blitt stor tulle! ....Og tenk at jeg fant denne bloggen - hallolissom..........

    Hilsen (gamle)mor.

     
  • At 06 October, 2006 13:20, Blogger Honningdal.jr said…

    de beste kommentarene på denne siden er hvertfall de fra mor. :)
    dere er en herlig familie! savner alle mine gode skoleferier i øvrelanggate!!

     
  • At 07 October, 2006 16:01, Anonymous Anonymous said…

    OIOIOI! Hei Carina!! Jeg vettu..saa i forumet at du var forlova!! HUrra! Ogsaa tenkte jeg at jeg maatte skrive en mail.. men saa maatte jeg undre meg -kunne det stemme at du fortsatt hadde din gamle hallolissom-adresse? Jeg tenkte - la med google Carina og se om det dukker opp noen annen adresse.. Og tenk! Jeg fant en hel blog! Og fikk vite mer om denna forlovelsen med en gang. Gratulerer skikkelig skikkelig mye! Jeg anbefaler ekteskapet paa det varmeste! Hvis du vil ha tips om hvor dere skal dra paa bryllupssreise er det bare aa spoerre, eller sjekke paa thorandre.net, hehe. Hilser masse fra han mannen min og og vi sier i kor: GRATULERER FRANK OG CARINA!!!

     
  • At 07 October, 2006 22:41, Anonymous Anonymous said…

    Hei Carina og Frank!
    Kom tilfeldigvis over denne bloggen din, Carina. Og da fikk jeg altså med meg at dere er forlova. Gratulerer da dere! Det var virkelig koselig å lese. Gud velsigne dere! Klem Marie

     
  • At 11 October, 2006 08:54, Blogger Janne said…

    Takk for helga carina! Du er super! (Husk å sende noen bilder..;)

     
  • At 06 December, 2006 09:32, Blogger HildeJoy said…

    Gratulerer veldig masse, Carina. Det begynner jo å bli en god stund siden nå, men jeg fant det ikke ut før i dag. Så det utifra kommentaren du skrev på bloggen til nyforlovede Karin. ;o)
    Og alle hjerter gleder seg!

     

Post a Comment

<< Home