hallolissom

Wednesday

Frank...

>
Etter at vi flyttet fra Ålesund har Frank og jeg bodd på hvert vårt sted. Han på Haua og jeg her i Skien. Men nå skal det sies at vi har sett hverandre nesten hver helg allikevel, så det har gått veldig greit. Nesten hver fredag siden jeg flyttet hit til Skien har jeg kjørt 50 minutter til Bø. Enten for å hente Frank på togstasjonen, eller for å sette bilen der over helga for å ta toget i 4,5 timer videre til Moi. Men denne fredagen blir den siste...

>
Frank skal nemlig reise til Sveits, og bli der fram til jul! Han skal ta en skole som heter "School of Digital Communication". Han skal bli enda flinkere til å redigere bilder og sånn. Og det er jo bra. Og litt trist... Men jeg skal uansett besøke min sterke kjæreste denne helga, og det blir koselig:)

5 Comments:

  • At 28 September, 2006 00:07, Anonymous Anonymous said…

    ÅÅÅÅÅ så søtt :P

    Du og Frank er konge sammen asss ;)

    Foresten , Drit kul blogg du har fått deg ;)

    Savner deg veldig Carina ! d må du vite! Utrolig gla i deg ;)

    Klæm Juni! <3

     
  • At 28 September, 2006 09:33, Blogger David Aasen said…

    dere er som skapt for hverandre ass.
    dritsøtt!
    _dAVID

     
  • At 28 September, 2006 19:54, Blogger ane said…

    hei Carina! velkommen til blogverdenen! og god helg!:)

     
  • At 28 September, 2006 21:49, Blogger Honningdal.jr said…

    wow, lite visste jeg at du hadde forelsket deg i sønnen til arnold swarz...eh.. schwa... svarsen... jaja, du skjønner hvem jeg forstod at du mente! love you.

     
  • At 12 October, 2006 20:45, Anonymous Anonymous said…

    Grattis Carina!!!!!
    Så koselig å høre at det blir giftemål.
    Dere passser kjempe bra sammmen.
    Det var veldig koselig å treffe deg på Oneway.

    Klem fra Silje Degnes.

     

Post a Comment

<< Home