hallolissom

Thursday

kranglete vindusviskere

I det siste har det regnet en del. Da er det deilig å ha bil. Men hva gjør man hvis man kjører i skikkelig høstregn en kveld, og vindusviskerene begynner å sloss? Ja, det var faktisk akkurat det som skjedde. Plutselig begynte den ene viskeren å denge løs på den andre, sånn at viskerbladet på min side rett og slett spratt av! Ja, så der satt jeg da, uten å se alt for mye. Det ble en litt dramatisk hjemtur kan du si. Og mindre dramatisk ble det ikke da det gikk opp for meg at jeg kunne jo ikke kjøre til Bø uten vindusvisker! Men heldigvis traff jeg en svært samarbeidsvillig mekaniker når jeg ringte til verkstedet i dag. Han ba meg komme med en gang, så skulle han fikse det så fort han fikk litt tid. Så i morgen kjører jeg til Bø for siste gang, men med helt nye vindusviskere:)

4 Comments:

  • At 28 September, 2006 23:08, Anonymous Anonymous said…

    Skal du aldri til Bø mer?
    Skummelt å si sånnt. Da ender du nok opp som bondekone i Bø skal du se...

     
  • At 28 September, 2006 23:49, Blogger Carina said…

    :) det kan godt hende at jeg skal til bø igjen, men ikke i år. Ikke for å ta tget i hvertfall... Og bondekone kommer jeg aldri til å bli!

     
  • At 29 September, 2006 11:50, Blogger Honningdal.jr said…

    kjære deg carina, det var da en svært så dramatisk kjøretur! skulle likt å sett den slosskampen.. kanskje du kan få det til en gang jeg er på besøk? jeg bestiller det, jeg. minner meg om den gangen vi kjørte Runars bil fra Fredrikstad til Særp i bekmørke og faktisk lurte på om vi hadde lysene på.. intelligensen var på topp da, ikke verst at vi klarte å parkere midt i en politikontroll i tillegg..

     
  • At 29 September, 2006 17:09, Blogger Janne said…

    Yo!
    Kan meget godt se for meg den vindusviskeren sprette av bilen. Hærlig at du og har blitt blogger, men jeg skjønner enda ikke hvordan jeg får til å lage linker til mine venner...kanskje du kan forklare meg?

     

Post a Comment

<< Home