hallolissom

Friday

Skrytebilder fra en stolt tante!



I noen få dager var hele familien vår samlet hjemme hos Magnus og Mindy i Canada. Det var kort og intenst, men utrolig koselig!





Veldig fint å få et lite innblikk i livet til broren min og kona hans - føler på en måte at jeg ble enda bedre kjent med de i løpet av disse dagene.
Men det er jo ikke til å komme bort i fra at det var én spesiell person som gjorde dette besøket ekstra hyggelig...






Hans navn er Mika David,
verdens deiligste baby!






Selv om Mika bare var fem uker gammel da vi var på besøk, sjarmerte han oss i senk med alle sine festlige ansiktsuttrykk!





Bestemor passet på å nyte tiden med det lille nurket så mye hun kunne...








...det samme gjorde bestefar...








...og oldemor...







...og tantene!
Tante Hanna fant ut at Mika er kilen under foten...







...og jeg fant ut at han liker å bli sunget for!







Her lå han og kosa seg lenge:)








Se som han smiler til tanta si!!!








Kunne gjerne tatt han med meg hjem!









Det var jammen trist å dra igjen - mai føles så veldig lenge til! Men jeg vet at det kommer til å gå fort, så om et halvt år ser vi alle tre igjen. Det blir fint - på mange måter;)

2 Comments:

Post a Comment

<< Home