hallolissom

Sunday

På torsdag stod Renate og jeg ute og mala litt på jobb. Jeg hadde på meg denne elegante dressen, og var riktig så fornøyd med den. Den var så stor at den dekka skoa mine også, så det var jo veldig kjekt! Mens jeg stod der ute og mala, så kom det en bil med to fremmede menn forbi. Jeg så at de lo av noe, men tenkte at det kunne umulig være meg de lo av... Plutselig kom de ryggende tilbake i bilen sin og begynte å tute og vinke til meg mens de lo og flirte! Og jeg som syntes jeg var så lekker i den dressen a gett:)



Utpå ettermiddagen kom Eirik, David og Frank til meg for å spise middag. Synd at jeg bare har dette elendige bildet til å dokumentere et ytterst hyggelig måltid! Jeg velger å skylde på fotografen. Det er alltid så greit å gjøre når man bruker selvutløser...





Eirik og David var riktig så velkledde da de kom, men jeg må jo innrømme at jeg har en mistanke om at de ringte og avtalte på forhånd hva de skulle ha på seg...





Frank kom rett og slett med en stor bukett røde tulipaner, han! De var skikkelig fine:) Jeg har delt de opp litt, så nå har jeg en liten bukett på kjøkkenbordet, en på salongbordet, og en på spisestuebordet. Du kan godt si at leiligheten min virker mye koseligere allerede:)

4 Comments:

  • At 22 April, 2007 19:43, Blogger David Aasen said…

    Så koselig dere har det a gett.
    Jeg syns også jeg var fjong i den dressen...trokke de hadde ledd av meg though.
    Takk for kommentaren, forresten.
    Prekæs.

     
  • At 29 April, 2007 11:54, Blogger Chris said…

    heyho! står til om dagen da? håper alt er vel (er det det noen gang? for en fjasete setning) og at fremtida ser lyst ut (det var da litt mer bibelsk) jeg har det fint på skole (selv om jeg har begynt å rette på alt jeg sier i blant) (altså ja iblant ikke hele tida) (men tid - hva er det egentlig in space and universal truth because of its entemology pivotally important particulars alkja dkljfd oiue alkjf na sdlja ldkj fahalkj alj aljf aldkjf klj zzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

     
  • At 14 May, 2007 16:41, Blogger David Aasen said…

    Gjorde det før gøy - er borte nå :)
    Kjørte bart i noen timer au

     
  • At 24 May, 2007 10:21, Blogger Janne said…

    er det ikke snart på tide med et nytt innlegg,....det er faktisk over en måned siden sist....

     

Post a Comment

<< Home