hallolissom

Tuesday

Jeg fant, jeg fant på Finn!

Lurer du på hvordan det ser ut der jeg bor nå? Ja, da kan du jo enten se på disse bildene, eller ta en titt på "hus til salgs" på Finn.no. Jeg fant nemlig disse bildene på Finn.no sjøl, jeg. Og når jeg kom hjem på fredag, hang det en stor "Til salgs"-plakat på husveggen. Jada, så huset jeg bor i skal selges. Og hva betyr det for meg? Tja, si det... Jeg kan uansett bo her ut november, men hva som skjer etter det er det ingen som vet. Er jeg heldig så lar den nye huseieren meg leie her noen måneder til. Jeg håper virkelig at det neste stedet jeg flytter inn skal være det stedet jeg og Frank skal bo sammen etter at vi har gifta oss, orker ikke en "mellomlanding" til før det...


Gjesterommet mitt.


Soverommet mitt.


Stua mi.


Også stua.


Fortsatt stua.


Badet.


Kjøkkenet.


Og kjøkkenet.

Ja, så hvis du syntes dette så interresant ut, så er det bare å komme på visning! Den skal visst være alledere nå på onsdag, så...velkommen:)

4 Comments:

  • At 15 October, 2007 22:58, Blogger Janne said…

    Great!

     
  • At 16 October, 2007 13:01, Blogger Tore Johannes said…

    Hva? Visste du ikke om det? Forresten, hvordan får du sånn fint profilbilde når man kommenterer på blogger rundt omkring?

     
  • At 16 October, 2007 23:25, Blogger David Aasen said…

    Fytti grisen så fint det har blitt der. Ikke det at det ikke blir finere der du kommer til å flytte inn nå, asså, men ja, det er veldig fint i leiligheten din nå. Fine farger, estetisk - rett og slett smakfullt :)
    Til og med soverommet er blitt finfint, og gjesterommet går det ikke an å kjenne igjen.
    Du finner noe enda finere, det er jeg sikker på :)
    Vi snakkes.
    David

     
  • At 18 October, 2007 10:11, Blogger David Aasen said…

    Eller på valget av "sofa" :)

     

Post a Comment

<< Home